آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»فروش آفیس اورجینال و لایسنس اورجینال محص
فروش آفیس اورجینال و لایسنس اورجینال محص-pic1

فروش آفیس اورجینال و لایسنس اورجینال محص

اگر تا حدودی با رایانه آشنایی داشته باشید و جزو کاربران عادی ویندوز نیز باشید مطمئنا تا به حال نام مایکروسافت آفیس به گوشتان خورده است، مجموعه برنامه های Office یکی از محصولات محبوب شرکت مایکروسافت است، همانگونه که از نام این مجموعه پیداست بیشتر برای امور اداری و رسمی استفاده میشود.
پس از نصب مایکروسافت آفیس بر روی رایانه خود با چند برنامه مواجه خواهید شد که هر کدام کاری متفاوت را برای شما انجام میدهند، در ادامه با همیار آی تی همراه باشید تا با هم به بررسی هر کدام از این نرم*افزارها بپردازیم.
گروه نرم افزاری Office به سه دسته اصلی تقسیم میشود:
• برنامه های اداری (Desktop application)
• برنامه های سرویس دهنده (Server applications)
• برنامه های اینترنتی (Internet applications)

بیشترین استفاده ی آفیس در میان کاربران عادی سیستم مربوط به دسته اول یعنی برنامه*های اداری میشود، این مجموعه از تعدادی برنامه تشکیل شده که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
واژه پرداز وُرد (Microsoft Word)
این برنامه بیشتر برای ایجاد و ویرایش متون استفاده میشود، مایکروسافت ورد را میتوان یکی از پرکاربردترین برنامه ها در مجوعه آفیس دانست، شما با این برنامه خواهید توانست نامه، مقاله، متن کوتاه یا بلند، گزارش و … را ایجاد کنید، به طور کلی برای خلق و ویرایش هر نوع سند متنی میتوانید از نرم*افزار Word کمک بگیرید، این برنامه را با یک نماد W در مجموعه آفیس خود پیدا خواهید کرد !

صفحه گسترده اِکسل (Microsoft Excel)
مایکروسافت اکسل برای ایجاد جداول مختلف و مدیریت آنها استفاده میشود، با این برنامه میتوانید جدول*های اطلاعاتی ایجاد کرده و از آن ها برای رسم نمودارهای دقیق و گرافیکی استفاده کنید، بر روی جداول خود محاسبات عددی انجام داده و یا از توابع پیش فرض اکسل استفاده کرده و مقادیر موجود در جداول را با هم مقایسه کرده یا آن ها را مرتب کنید، به طور کلی میتوانید فعالیت های آماری، نمایش داده*ها و تحلیل اطلاعات را با استفاده از نرم افزار Excel به خوبی انجام دهید، این برنامه را با یک نماد X در مجموعه*ی آفیس خود خواهید یافت !

اطلاعات بیشتر : 
http://www.microsoftlicense.com


آگهی دهنده: naserhojati1195
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - نرم افزار در تهران
آدرس: دفتر : تهران- پل سید خندان – خ سروش – پلاک ۲۰
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۹
بازدید: 469 بار
ایمیل: