آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»نرم افزار هوشمند مديريت مدارس
نرم افزار هوشمند مديريت مدارس-pic1

نرم افزار هوشمند مديريت مدارس

اتوماسیون مدارس توانا
نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا قدرتمندترین نرم افزار جهت مدیریت امور مدارس می باشد. پکیج نرم افزاری هوشمند مدرسه توانا از 10 زیر سیستم اصلی تشکیل شده است که در مجموع پاسخگوی جامعی برای نیازهای اساسی مدارس و مراکز آموزشی می باشد. در این نرم افزار سعی شده تا محیط کاربری آسان و حداکثر اتوماتیکی برای کاربران در نظر گرفته شود تا در نهایت سادگی امورات مدارس کنترل گردد.
اولین بخش : نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و کاملاً اتوماتیک دانش آموزان و پرسنل می باشد. این نرم افزار اولین و تنها نرم افزار موفق کنترل حضور و غیاب مدارس می باشد که به صورت 100 درصد هوشمند و اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت معاونین، sms ورود، خروج، تاخیر و غیبت دانش آموزان و پرسنل به محض نگه داشتن کارت مقابل دستگاه ارسال می گردد. بر خلاف مشکلات دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار، هیچ هنگ نرم افزاری و یا سخت افزاری در هنگام کارت زنی در وجه انبوه دانش آموزی در سیستم وجود ندارد، ارسال sms حضور و غیاب به صورت آنی و در همان لحظه نگه داشتن کارت مقابل دستگاه صورت می گیرد و نیازی به ارسال دستی این sms ها نمی باشد، اولین و تنها سیستم نرم افزاری میباشد که خروجی آن بر روی LCD موجود در سالن مدارس و یا اتاق مدیر و معاون نمایش داده می شود (یعنی تصاویر دانش آموزان و مشخصات آنها به ترتیب کارت زنی بر روی LCD نمایش داده می شود).
در نوع دوم کارت هوشمند دانش آموزی UHF دستگاه قادر است از 100 متری دانش آموز را شناسایی نماید و SMS حضور و غیاب را همان لحظه اتوماتیک به والدین ارسال نماید.
2. نرم افزار کارنامه مدارس به صورت کیفی توصیفی و عددی . نرم افزار توانا تنها نرم افزار قدرتمند در تجزیه و تحلیل درست و بادقت نمرات کیفی توصیفی می باشد که منجر به تولید کارنامه های کیفی منحصربفرد به همراه نمودارهای رشد و مقایسه ای خاصی می گردد که نمونه آن در سایر نرم افزارها وجود ندارد. همچنین نرم افزار توانا نرم افزاری جامع و هوشمند در تهیه و صدور کارنامه های مستمر، ماهانه، سه ماه، نوبت اول و دوم و یا هر کارنامه دلخواه دیگر با قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد.
3. نرم افزار هوشمند ارسال SMS کارنامه ها. بخشی از نرم افزار توانا ماژول ارسال SMS اتوماتیک کارنامه ها می باشد که به دلیل بهره بردن از موتور ارسال SMS قوی به صورت منحصر بفرد و اتوماتیک کارنامه ها به موبایل والدین ارسال می گردد.
سایت : www.tarhandishan.com
www.softgold.ir
تلفن : 09195559428 * 09148348342 * 9 - 04135558058


آگهی دهنده: گروه طلای نرم
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - آبسرد - نرم افزار در آبسرد
آدرس: تبريز - پاستور جديد 2 - ساختمان استادي
قیمت: 09195559428
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۱/۲۹
بازدید: 709 بار
ایمیل: