آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره
نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره-pic1

نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره

نرم افزار کامل و آسان برای کسانی که می خواهند کسب و کاری حساب شده داشته باشند. با استفاده از این نرم افزار به آسانی همه ی قسمت های کسب و کارتان را تحت نظر گرفته و مدیریت کنید.
برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانش فنی و تخصصی کامپیوتر و نرم افزار ندارید و به راحتی می توانید همه ی کارها را خودتان انجام دهید با قطره از محدودیت های حسابداری رها شوید.
کالاهای خریداری شده را در سیستم ثبت کنید و هنگام فروش کالاهای فروخته شده را به آسانی وارد نرم افزار کنید.
موجودی انبار، محاسبه ی سود و زیان، حساب اشخاص، صورت دریافت ها و پرداخت های صندوق، موعد چک ها، تحلیل موجودی کالا، میزان سود و قیمت خرید و فروش و..... به صورت خودکار توسط نرم افزار محاسبه شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در قطره امکان صدور فاکتور غیر رسمی و پیش فاکتور نیز فراهم شده است. همچنین چنانچه فروشگاه شما فروش تلفنی نیز دارد به راحتی با استفاده از این نرم افزار می توانید فاکتور فروش تلفنی صادر کرده و در پایان لیست فاکتورهای تلفنی را در اختیار داشته و برای ارسال به پیک مورد نظر تحویل دهید.

در نرم افزار قطره امکان استفاده از بارکد خوان و چاپ فیش توسط دستگاه فیش پرینتر پیش بینی شده است . فاکتور فروشگاهی تنها با فشردن 1 کلید ایجاد شده و شما میتوانید با استفاده از بارکدخوان کالاها را به فاکتور اضافه کنید. در پایان با فشردن تنها یک کلید فاکتور را چاپ کنید تنها با 2 کلید!
در قطره امکان ارسال پیامک برای مشتریان فراهم شده است. یعنی شما می توانید سیستم را به صورتی تنظیم کنید که هنگام صدور فاکتور برای مشتریان پیامکی ارسال و از خرید آن ها تشکر کند و یا هر زمانی که نیاز بود برای بدهکاران پیامکی مربوط به میزان بدهی آن ها ارسال کنید.
برای استفاده از قطره نیاز به حسابدار ندارید و خودتان می توانید تنها با مطالعه ی راهنمای نرم افزار از نرم افزار استفاده کنید.
گزارشات و خروجی های نرم افزار کاملا بر اساس فرم های استاندارد اداره دارایی طراحی شده و می توانید این خروجی ها را به اداره دارایی ارائه دهید (حتی خروجی صورت معاملات فصلی در این نرم افزار تعبیه شده است.)

این نرم افزار برای همه ی اصناف فروشگاهی که کالایی را خریداری کرده و به فروش می رسانند قابل استفاده است.


آگهی دهنده: hamed
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - نرم افزار در قم
آدرس: قم،30 متری کیوانفر، 24 متری مطهری، مجتمع تجاری تندیس ،طبقه اول ، واحد 3106
قیمت: 119000
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۱/۵
بازدید: 255 بار
ایمیل: