آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»ویندوز سرور اورجینال-لایسنس ویندوز سرور
ویندوز سرور اورجینال-لایسنس ویندوز سرور-pic1

ویندوز سرور اورجینال-لایسنس ویندوز سرور

ویندوز سرور چیست ؟
windows server یک سیستم عامل سرور از شرکت Microsoft است. بر خلاف سیستم عامل مبتنی بر UNIX ، ویندوز سرور سهولت مدیریت را از طریق رابط کاربری خود ارائه می دهد. محیط میزبانی وب ویندوز Sever از زبان های مهم برنامه نویسی وب و پایگاه های داده از قبیل .NET Core ، ASP.NET ، PHP ، MySQL و MS SQL پشتیبانی می کند.

سرور ویندوز یک میزبان مجازی با سیستم عامل قدرتمند می باشد که دسترسی کامل برای انجام هر موردی روی این سرورها برای شما فراهم میشود. به این صورت که با پرداخت هزینه کمتر نسبت به سرور اختصاصی می توانید یک سرور مجازی ساز قوی همراه با منابع سخت افزاری خواهید داشت. می توانید سیستم عامل ویندوز مورد نظرتان را روی آن نصب کنید و با دسترسی کنترل پنل به آن متصل شوید و بدون هیچ محدودیتی برنامه های خود را مدیریت کنید. در ادامه ی مقاله‌ی آموزش ویندوز سرور با ما همراه باشید.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

تاریخچه windows server چیست ؟
مایکروسافت در اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ با تولید دو خط سیستم عامل یعنی MS-DOS و ویندوز NT به توسعه‌ی ویندوز سرور اقدام کرد. در آن زمان، دیوید کاتلر، یکی از مهندسین ارشد مایکروسافت ، قصد داشت تا سرعت، امنیت و قابلیت اطمینانی را که سازمان‌های بزرگ در سیستم عامل خود بدان نیاز دارند را فراهم سازد. او قصد داشت این کار را با توسعه‌ی هسته ویندوز NT انجام دهد.

پیش از انتشار ویندوز NT، بسیاری از شرکت‌ها ملزم به استفاده از سیستم عامل یونیکس (Unix) بودند. این سیستم عامل برای اجرای فایل و سرویس‌های چاپ، به سخت افزار گران قیمت مبتنی بر RISC نیاز داشت. در مقابل اما، ویندوز NT بر روی ماشین‌های ارزان قیمتی مانند x86 نیز قابل اجرا بود. یکی از جمله ویژگی‌های کلیدی در معماری NT، چند پردازش متققارن است. این ویژگی پراهمیت سبب می‌شود تا دستگاه‌هایی با چند پردازنده، برنامه‌ها سریع‌تر کار کنند.


تکرارهای آتی windows server، هم بر روی سخت افزار در مرکز داده‌ی ( datacenter ) یک سازمان و هم در یک پلت فرم ابری مانند مایکروسافت Azure پیاده سازی می‌شود. ویژگی‌های کلیدی در نسخه‌های بعدی ویندوز سرور ، شامل Active Directory است، که به‌طور خودکار داده‌های کاربر، امنیت و منابع توزیع شده را مدیریت کرده و امکان همکاری با سایر دایرکتوری‌ها را نیز فراهم می‌کند. همچنین Server Manager، ابزاری برای مدیریت سرور و ایجاد تغییرات پیکربندی بر روی دستگاه‌های محلی و یا ریموت است.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده نسخه های مختلف لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2016 اورجینال - خرید قانونی ویندوز سرور 2022 اصل - نسخه قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - سریال قانونی ویندوز سرور 2012 اصل - لایسنس ویندوز سرور 2016 - قیمت ویندوز سرور 2022

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال


آگهی دهنده: IT Researches
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - نرم افزار در تهران
آدرس: تهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
قیمت: به سایت مراجعه کنید!
به روز شده در:۱۴۰۲/۴/۱۱
بازدید: 267 بار
ایمیل: