آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»خودهيپنوتيزم موفقيت
خودهيپنوتيزم موفقيت-pic1

خودهيپنوتيزم موفقيت

خودهیپنوتیزم چیست و چگونه از ان استفاده کنیم؟

شاید تا به حال برایتان پیش اومده که شما یک فرد خیلی ناراحت در اجتماع هستید،هر دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه به شما اجازه نمی دهند که انتخاب درست داشته باشید.

شما نیاز دارید به نقطه ای برسید جایی که به ضمیر ناخودآگاه بقبولانید و به این باور برسید که شما در اجتماع فرد موفق و راحتی هستید و تمام اطرافیان شما هم چنین عقایدی داشته باشند.

فایل های خودهیپنوتیزم به شما کمک می کند این روند را تسریع ببخشید.
با این وجود ضمیر خودآگاه شما به این باور می رسد که شما در موقعیت های اجتماعی خیلی راحت و بدون مشکل هستید.

با استفاده از فایل های امواج خودهیپنوتیزم شما می توانید به ضمیر ناخودآگاه خود برنامه بدهید.


دکتر لوبا دانشمند آمریکایی در این زمینه می گوید:

چکیده و اصل هیپنوتیزم در ایجاد و خلاقیت یک تمایل و توانایی خلاصه می شود که باید در فرد هیپنوتیزم شونده پدید آید. او باید بتواند از صحبتهای هیپنوتیزور و در ذهن روشن و فعال خود تصویری زنده و واضح بسازد
و تمام تخیلات و تمرکز ذهنی خود را تنها در این راستا تجهیز و تمرکز بخشد. مطالبی که هیپنوتیزور به او ارائه می دهد ممکن است حقایقی قطعی یا سمبولیک باشند.

چیزی که مهم است این است که شما به تغییراتی که دوست دارید در زندگی تان اتفاق بیفتد فکر کنید و آنها را تصور کنید و مهم نیست که در آغاز تصویرسازی شما عالی باشد.


چه زمانی و کجا باید به این فایل ها گوش دهیم؟

هر زمان که دوست دارید به جز در زمان رانندگی و کار با ماشین آلات سنگین. بهترین زمان برای گوش دادن به فایل ها شب موقع خواب و صبح بعد از بیدار شدن از خواب است.

ورود به سایت : http://www.erfanenab.com

آیا میتوانم به چندین فایل مختلف در یک روز گوش دهم؟

برای نتیجه گیری مفیدتر، بهتر است ابتدا روی یک موضوع تمرکز کنیم و هر تغییری را در زندگیمان در نظر بگیریم سپس به سراغ موضوعی دیگر با فایلی دیگر برویم.

آیا محدودیتی برای تعداد دفعات گوش دادن به فایل ها در روز وجود دارد؟

برای بهره بردن از نتایج کامل پیشنهاد میکنم در روز ماکزیمم 3 بار به این فایل ها گوش دهید.

آیا این فایل ها برای به خواب رفتن نیز مناسب هستند؟

بله. شما خواهید فهمید که در مدت گوش دادن به این فایل ها در آرامش کامل هستید و بنابراین به خواب رفتن شما نیز راحت تر می شود.
هر چند در انتهای این فایل ها تلقیناتی به شما داده می شود که احساسات شما را تازه و پر انرژی می کند.اما با این وجود اگر شما خسته هستید و قصد خوابیدن دارید قبل از رسیدن به مرحله تلقینات به راحتی خوابتان می برد.

اگر خوابمان ببرد آیا باز هم از مزایای فایل بهره مند می شویم؟

این فایل ها براساس خاصیت نفوذی کار نمی کنند آنها زمانی موثرند که در حالت سبک یا متوسط خودهیپنوتیزم باشید اما با این حال به دلیل اینکه می توانید خواب کاملی داشته باشید مفید هستند.
بسیاری از افراد با کمک این فایل ها به خوابی سبکتر و عمیق تر دست پیدا می کنند.

http://www.erfanenab.com

آیا باید از هدفون برای گوش دادن استفاده کنم یا اینکه می توانم از اسپیکرهای موبایل نیز استفاده کنم؟

این به خودتان بستگی دارد. بعضی افراد کیفیت صدای هدفون ها را ترجیح می دهند درحالی که بعضی دیگر با اسپیکرهای موبایل بسیار راحت تر هستند. با وجود اینکه کیفیت اسپیکرها بسیار بالا نیست اما راحتی استفاده از انها باعث می شود اکثر افراد از انها استفاده کنند.

رسیدن به حالت آرامش برای من دشوار است چکار باید بکنم؟

ریلکس شدن بدن برای یعضی افراد دشوار است. این ممکن است ناشی از دلایل زیادی باشد. اما تمامی افراد در نهایت قادر خواهند بود ریلکس شوند. این را به خاطر داشته باشید که شما نیازی نیست زیاد تلاش کنید. انتظار نداشته باشید که فوراً ریلکس شوید.

ریلکسیشن روندی است که گاهی اوقات برای شما آسان تر از سایر زمان هاست. اگر ذهن شما سرگردان شد و مشغله های ذهنی هجوم آوردند این طبیعی است .

فقط به آرامی سعی کنید ذهنتان را متوجه صدا کنید. خود هیپنوتیزم مانند تمامی جنبه های زندگی با تمرین آسان تر می شود. پس به گوش دادن های روزانه تان ادامه دهید و کم کم متوجه خواهید شد که این کار برایتان بسیار آسان تر شده است.

erfanenab.com

تصویر سازی ذهنی من خوب نیست، آیا این یک مشکل است؟

خیر این یک مشکل نیست. این فایل ها طوری طراحی شده اند که با روش یادگیری ترجیحی شما کار می کنند، چه تصویری باشد چه شنوایی چه حرکتی. اینها سه روش ابتدایی هستن که افراد با آنها فکر می کنند و یاد می گیرند.بیشتر افراد ترکیبی از این سه را به کار می برند. چیزی که مهم است این هست که شما با جریان در حرکت باشید و آرامش داشته باشید.

اگر شما نتوانید خودتان را در تصویر ذهنی تان تجسم کنید مشکلی نیست، این خیلی رایج است بعضی افراد می توانند این کار را انجام دهند و بعضی افراد نمی توانند. هر شخص با دیگری متفاوت است هر شخص شیوه خود را یاد می گیرد که هر شیوه ای منحصر به فرد است. با این حال شیوه ای که برای شما بهترین است شیوه درست می باشد.

تمام چیزی که نیاز دارید این است که در مورد آن فکر کنید و ببینید کدام شیوه برای شما بهتر است. تصویر سازی ممکن است یک تصویر در ذهنتان باشد یا یک احساس در بدنتان یا یک صدا در سرتان. اما به طور بهینه تجسمی که ما در مورد ان حرف می زنیم استفاده از تمامی شکل های تصویر سازی است اینکه به طور واضح آن را ببینید، صداها را بشنوید و از لحاظ حرکتی آن را احساس کنید شما میتوانید حتی آن را بو یا مزه کنید. تنها به ذهن خلاق و زیبای خود اجازه دهید که آن را به شیوه ای که برایش بهتر است تجسم کند.


خرید محصول فایل خود هیپنوتیزم برمودای موفقیت ، برنامه ریزی ذهن

نکته: با خرید دانلودی این محصول:
1. 20% مبلغ پرداختی، خرید دانلودی، به کیف پول شما اضافه می گردد که می توانید برای خرید دیگر محصولات دانلودی سایت از آن استفاده نمائید.
2. بعد از دانلود به سرعت قابل استفاده می باشد.
3. مهمتر از همه در صورتی که در آینده مطلبی به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری به این محصول دانلودی اضافه شود بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای می توانید با استفاده از لینک آن در قسمت "سفارشات من" آن را دانلود نمائید.

ورود به سایت و خرید محصولات خودهیپنوتیزم :erfanenab.com

ضمنا میتونید از محصولات رایگان ما نیز بهره ببرید


آگهی دهنده: بانک مشاغل shoghlbank.com
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - نرم افزار در تهران
قیمت: توافقي
به روز شده در:۱۳۹۶/۹/۱۷
بازدید: 215 بار
ایمیل: