آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»نرم افزار»نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه
نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه-pic1

نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه

نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه برای اندروید و آیفون
با استفاده از نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه که برای اندروید و آیفون ساخته می شود، مدیریت آرایشگاه می تواند امکانات آرایشگاه خود را معرفی نموده و نمونه کارهای خود را به مشتریان معرفی نماید. همچنین در این نرم افزار می توان چندین آرایشگر را معرفی نموده و امکان رزرو نوبت نیز فراهم می باشد.
بدین ترتیب دارنده نرم افزار آرایشگاه به راحتی با امکانات، نمونه کارها و … آرایشگاه آشنا شده و از اخبار جدید را آرایشگاه از طریق نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه مطلع می گردد. مشتریان شما همچنین می توانند از طریق این نرم افزار رزرو نوبت نیز انجام دهند.
باشگاه مشتریان تحت موبایل برای مشتریان وفادار!
با در اختیار داشتن نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه می توانید باشگاه مشتریان خود را ایجاد کرده و مشتریان را به خود وفادار نمایید. بدینصورت که دقیقا بدانید هر مشتری چه نوع پذیرایی، چه نوع مدل مو و … را می پسندد یا مثلا خدمات پوستی که به وی ارائه کرده اید در چه مرحله ای می باشد و خدمات خود را منطبق با نیازها و بدون پرسیدن سوالات تخصصی یا تکراری از مشتری ارائه نمایید.
پنل مدیریت تحت وب
با استفاده از پنل مدیریت نرم افزار تلفن همراه آرایشگاه که در اختیار مدیریت آرایشگاه گذاشته می شود، می توان مدلها، آرایشگران، امکانات و … را اضافه، حذف یا تغییر داد. همچنین اخبار و اطلاعات تازه را برای مشتریان و کاربران نرم افزار ارسال کرد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
شماره تماس : 05137601101
سایت : http://sanabad-ai.ir
ایمیل : info@sanabad-ai.ir


آگهی دهنده: نوید عینکچی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - نرم افزار در مشهد
آدرس: بلوار سجاد
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۱۱
بازدید: 285 بار
ایمیل: